Sider

søndag den 25. maj 2014

Bo Bedres bedste klassikere

Fantastiske loppefund
Jeg brugte den skønne solskinslørdag på en loppetur i det nordfynske med en veninde. Der var ikke noget fast jeg gik efter - ud over at jeg altid er på jagt efter fine, gamle dåser - det var mere for hyggens skyld.

Og hyggeligt det var det - at falde over barndomsminderne i bogform! De to skønne klassikere fra Bo Bedre: Børnene Idebog og Jule-idebogen:



Jeg husker dem tydeligt derhjemmefra - og de er lige så skønne som dengang!

Jeg blev nødt til at eje dem - men har faktisk et sæt i forvejen - så jeg skynder mig at sætte dem til salg igen. De er i en utrolig fin stand, jeg tror aldrig de har været åbnet.

Mangler du en af dem, så send mig en besked, eller kig ind på www.silverfern.dk - de koster 60 kr/stk inkl. porto (du kan få begge til 100 kr plus porto)

1 kommentar:

  1. Hi, Are these books still available? Do you ship to the USA? How much would shipping be? Thank you!

    SvarSlet